lördag 28 augusti 2010

En ny start..

Tänkt att det var kanske dags att börja skriva här, förhoppningsvis så har folk glömt bort den här bloggen. Kanske någon enstaka kommer hitta tillbaks. Men den här bloggen vet vissa inte om. För här skulle jag vilja skriva av mig om lite sånt som jag inte vill att vissa skall läsa.

Men vi kan börja så här: Hur mår jag? Jag mår väl inte värst bra. Det har jag inte gjort ett tag och jag vet inte ritigt hur jag ska göra för att nå toppen igen som jag mådde i våras. Du hjälpte mig till att må bättre efter allt bråk jag hade med annat folk. Du fick mig att känna mig omtyckt. Det gör du fortfarande när det är bara du och jag. Men när vi träffar våra vänner så känner jag dig inte, då är du en bekant. Eller när jag är själv så kommer alla tankar jag inte vill ha, eller jag får höra en massa snack som jag inte vill höra. Jag har redan fått höra "vad var det jag sa" en gång och det räckte gott och väl. Jag mår inte bättre av detta. Vad ska jag göra för att bli glad igen och känna lycka? För jag vill ju inte mista dig. Varför skall en massa annat folk lägga sig i något det inte har med att göra? Låt mig få leva mitt egna liv, ni gör saker och ting inte bättre fast ni tror ni gör det. Fan och jag tycker så mycket om dig men jag mår ju inte bra heller. Hur ska jag göra? Hjälp :(

1 kommentar:

  1. vänta å se... du kommer till en dag du känner du måste ta ett beslut.. Men du ska ha all kärlek å respekt, det är du värd..Kanske det blir bättre nu när du är i karlstad lite..puss

    SvaraRadera