torsdag 19 februari 2009

toorsdag;)

Hej hopp,

Det är många som klagar på att det inte sker så mycket här inne, men jag har inte haft så stor lust, eller jo det har jag väl kanske, men jag har inte orkat bara (A)

Förra veckan Så var jag hemma hos mamma o pappa :) det var mysigt, jag gjorde ganska mycket.. :)

Tisdag: mamma syrra, o sanna kom och hämtade mig :) mycket trevligt att träffa mina flickor :)
Onsdag: Var med Barret och på kvällen hm, minns inte vad jag gjorde på kvällen (A) sry om jag var med ngn :P
Torsdag: Vet att jag tränade på kvällen och sen så får jag ett sms så jag, tessan, Maria och Johan åker till Lipz och shakar loss :)
Fredag: Var jag och min kära syster på bio och såg på Valkyria :) det var mycket mys.. :)
Lördag: Sanna väcker mig på morgonen och tvingar mig ner till stan för att se på erik, slutar med att jag och sanna hamnar i tidningen och sen kommer Lina ner till stan, sen åker vi till torp och fikar lite sen på kvällen sticker jag och Carro ner till en fest. JAG kör faktiskt ;)
Söndag: Jag åker ner och sitter i säcket när mitt gamla innebandy lag HAIF spelar innebandy dom vinner för dom är så duktiga :) åh saknar e så fucking mkt :)åh sen blev det tåget hem kl 18.00 från öxnered :)

Ah, denna veckan har jag bara varit i skolan och sen hem :) igår lagade jag och micka mat hos henne, det var jätte mys :) Kyckling o ris och ngn sås o massa sallad :) ah så käckt var det :) Gött att de har löst sig nu :)

Kan säga att jag är såååå trött på Woyzeck!!

aah, imorrn hoppas jag på att min syster kommer hit, det hade varit riktigt härligt att de bara var hon och jag, även fast vi inte skulle ha så mkt att göra hehe :D haha, vi har nog aldrig varit så länge tsm och själva ;) hur ska detta gå.. hihi. älskar dig <3

Natti everyone :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar